piątek, 2 grudnia 2011

Szybki Obiad, Pierogi w barszczu czerwonym.

 Oto mój sposób na szybki i w miarę pożywny obiad, z racji takiej że jestem studentem dziennym, do tego pracuje to nie zawsze mam dużo czasu na to żeby ugotować sobie coś pożądanego i wtedy z pomocą przychodzi mi właśnie takie o to danie: Pierogi z kapustą i grzybami, w barszczu czerwonym.

  A więc potrzebne nam będą pierogi z kapustą i grzybami, ja ze swojej strony polecam te z biedronki Kilogramowa paczka za 5,95 zł to naprawdę tanio. Do tego barszcz czerwony instant też z biedronki za 1,55 zł i tak za 7,50 zł  mamy szybki i dość tani posiłek, myślę że paczka spokojnie starczy na dwie porcje dla dorosłych osób.
  No to do dzieła:
1. nalewamy wodę do garnka.
2. solimy wedle uznania wodę ja zwykle wsypuje jedną łyżeczkę.
3. gdy woda zacznie się gotować, wkładamy pojedynczo pierogi tak żeby nie przerwać wrzenia wody.
4. gdy pierogi wypłyną na wiesz garnka, należy gotować je około 6 minut, powinny być wtedy dobre.
5. w trakcie gotowania pierogów, wstawiamy wodę w czajniku, barszcz wsypujemy na talerz, ilość wedle uznania, ja sypię dwie duże łyżki, gdy woda nam się zagotuje zalewamy barszcz.
6. teraz pierogi powinny być już gotowe, a wiec odlewamy je, następnie wkładamy do barsczyku i gotowe.

Smacznego :), aż sam się głodny zrobiłem pisząc ten przepis.

Mam nadzieje że w miarę czytelne jest to co napisałem. Pozdrawiam.

2 komentarze:

  1. Ech, te czasy studenckie... Pamiętam jak kiedyś rozpuściłem kostkę rosołową w wodzie i robiło mi to za zupę. A jak smakowało! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie byłem zmuszony gotować takiej zupy, ale fakt studencki okres, to czas wielu eksperymentów kulinarnych. :)

    OdpowiedzUsuń